Svepskäl

Vissa upp vad fan du vill men hitta inte på något dumt svepskäl för jag vet inte hur det är med er men sist jag hade på mig gummistövlar så hade jag även på mig mer än bara gummistövlar.

Att ha sådär mycket hat inom sig är inte normalt kan säkerligen någon tycka men vad fan skall man göra när man tirllar på den enda efter den andra människan med zero självinsikt? Som sagt jag tar gärna på mig uppdraget som internetDexter, en blogg seriemördare och jag redan min lärling eller så är det tvärtom, jo jag måste nog vara hennes. Internet är en farlig plats.

På bussen på väg in till stan satt en kärring med en äcklig tantsnusknovell man kan köpa på ICA med en fager ung flicka (okej, kvinna, det är inte Beltran som skrivit boken) som sitter hålls om av en Fabiotyp. Sådant får man inte läsa på bussen. En sak man inte får läsa på flygplatsen är Koranen, inte så populärt har jag hört.

Kommentarer:
Postat av: Christina

Hunter-stövlarna är snygga dock...

Postat av: anna braun

och ben med men cooome on, sätt på dig kläder människa.



2008-11-15 @ 12:18:19
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback