Tick tack

Nu skall jag sova en stund. Har kollat runt på das internet efter julklappar....till mig själv....så det var så lite julklappar betydde för mig visst. Men det är bra grejer som jag verkligen verkligen behöver som ett fickur och sådant finns ingenstans verkligen...eller det fanns på ebay och där hamnade jag ett tag. Och så har jag hittat på lobsterhalsband, ett till mig och ett till Alex, något du vill ha kanske? Och lite annat sådant  där. Fanns några fickur på tradera och de som inte var en motorcykel på kallades "renoveringsobjekt" som är synonymt med har inte fungerat sedan första världskriget och det så jag vill att de skall va, slitna men helst fungera. Är inte den här en riktig beauty? Den sista bilden tog jag bara med för det skulle verka som om jag faktiskt bryr mig om vad som händer inuti klockan men så är självklart inte fallet.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback