Taj Mahal

Är vaken och det är högst ofrivilligt. Jag tycker att mina grannar får föra hur mycket oväsende som helst FÖRUTOM nötterna som spelar piano och det bjuds inte på Für Elise direkt. Nu har jag dock ändrat mig, partaja hela natten, låt era barn skrika sig döva, bråka, älskar, ja whatever men BORRA inte sju dagar i veckan. Speciellt inte när dessa sju dagar i veckan blivit till en månad. Jag förstår inte vad de gör, vi bor i Flatås och de verkar tro att de håller på att renovera Taj Mahal. Tro mig Flatås är inte ett av världens sju nya underverk.

Känns som mina ben är 5cm långa, att jag är världens fulaste, äckligaste idag så nu skall supermasken ut så jag i alla fall känner mig mänsklig. Hoppas att det är något konstigt med hormoner som är upp och ner, hit och dit och huller om buller för så här vill man inte känna.

Kollar på The Hills nu och Spencer och Heidi är nog inga man vill gå och festa med om man inte känner för att dö av tristess.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback