3

Nu är jag hos pappa med hans nästanmorbror, min faster och Kathe och ätit middag. Är nere i källaren och kollar på kort och jag var rätt söt upp till 3 år och sen var jag inget vidare fager faktiskt. Och potfrillan hjälpte inte.


Ellen har religionsprov nästa vecka så hon fråga om jag kunde hjälpa henne och visst kan jag det. Så hon hade med sig boken hem idag och jag skummade igenom den och sa att det här var juh lätt som en plätt och undrade hur mycket hon kunde.

Ja det är om kristendom, judendom och islam

Vad kan du då?

Jesus

Vaddå Jesus?

Ja jag kan om Jesus

Något mer?
Nej det är pisstråkigt

Okej

Vet ni vad hon gör sen? Klart ni inte vet man ni kan gissa, hon storma ut från köket och sa att hon hatade mig, att jag kallade henne osmart och där stod jag som en frågetecken. Kunde ni inte bara skaffat mig mamsen och pappa? När jag var ensambarn så uträttade jag mirakel varje dag. Kastade kameran överbord och istället för att säga så får man inte göra så sa mamma, titta så långt hon kan kasta. När jag gjorde sönder kasettband och drog ut banden så tyckte dom att jag hade bra motorik. Jag var underbar vad jag än gjorde och nu är jag bara en av tre skitungar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback