Aldrig

Nu har jag gett det där med sömn en ärlig chans och det gick inte. Jag är trött men kan inte sova som vanligt, jag tänker för mycket så det är inte så konstigt att jag fick MVG i filosofi. Det där sista har jag tagit från en annans blogg för jag tyckte det var lustigt, MVG i filosofi på gymnasiet skall alltså vara ett vattentät bevis på att man är en tänkare. Dessutom fick jag VG i filosofi.

Har slängt in ännu mer kläder i Ellens rum och prövat och har kommit på att jag hatar Cheap Monday-jeans. Dom sitter fult, är helt olika i storlekerna beroende på om man har köpt svartat eller mörkblå jeans i samma modell och så sitter dom fult fast det kanske jag sa. Letade runt lite i Ellens lådor och hittade en tröja jag letat efter länge och den låg vid hennes fotbollskläder. De var tvättade men ändå dom ligger där av en endaste anledning och det är att jag inte skall hitta mina kläder. Resten är med henne till pappa of course.

Jag är så ointressant i mina inlägg. Jag levererar aldrig. Men några som levererar är fotbollen i Göteborg. IFK Göteborg, Gais, ÖIS och Häcken spelar alla i Allsvenskan nästa år så stockholmarna får snällt ta X2000 många gånger nästa år.

Har slutat läsa Gynnings blogg för det är lite för artsy fartsy för min del och antagligen för henne med egentligen. Sedan får jag ångest över hennes ångest när det gäller att vara vacker. Att vara så ytlig skrämmer mig och jag vill verkligen inte vara det själv och speciellt inte när jag inte har hennes fördelaktiga yttre för hon är riktigt vacker och jag är varken ful eller snygg utan en tjej som slutat leverera för tillfället...hehe.
 
Min ångest botas bäst med onlineshopping. Har beställt berlocker (i med att jag köper allt jag kommer över så köpte jag en berlock med Jungfru Maria och så står det något katolskt på för jag tänkte på dig Julia, skall se om jag ens får ihop det till ett enkelt armband och i sådana fall så skickar jag det till dig, capisce), lås, nylon-, sammet- och läderband som jag skall kunna göra (läs: montera ihop, älskar hur alla gör saker genom att sätta på ett hänge på ett band) mina egna smycken, jeans, tandblekning, broscher, DVD-box och annat smått och gott. Jag har till och med en plåtburk med en dalahäst på som är på väg till mig för mamma har bott i Dalarna. Plåtburk med dalahäst + mamma som bott i Dalarna = sant, eller lika med soptunnan. Nämnde jag skandalkläderna jag fick hem för veckan? Har för mig det och de var verkligen fula, U-G-L-Y as in Ugly Betty, så nu är det roligare att trycka hem saker än att hämta ut dom.

Men jag har inga problem i världen om man jämför med
flickebarnet. Jag vet inte om jag skall tycka fruktansvärt synd om henne eller om hon skrämmer mig. Jag tror jag kör på båda två.

En fråga bara, VEM ANSTÄLLDE SIMON OCH TOMAS? Allt de gör är så tacky och gräsligt så ord inte ens räcker till. Nu är det repris av Våra bästa år och det bjuds på drömsekvenser, Celestes syner och massa DiMera-action. Allt är som vanligt med andra ord.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback