Stor i Japan



Stor i Japan nådde en helt ny nivå idag. Herregud så ja skratta, jag skulle nästan kunna tänka mig att byta bort min Alex och Daniel mot dem. Fast bara nästan. Kolla
här på lirarna.

Hade tänkt att bo utomhus idag och gå runt Slottskogen i timmar men jag fastna framför datorn för att ladda ner promenadmusik men hitta ingenting. Googlade good music, good artists, best of 80s, best of 90s, best of 00s, etc. men nästan ingenting föll mig i smaken och vips var klockan fem så jag fick gå till Ellens jobb istället och åka hem med mamma. Vi satt där som två töntar, jag och Ellen, och väntade på mamma med likadana kläder på oss, kunde nästan trott att vi hade ringt varandra och bestämtv att vi skulle matcha. Annat var det på Hovåsskolan skall ni veta. I sjuan när dom blåa DKNYskorna var populära gällde det att vara först för annars kunde det bli bråk. Den som kom med dom först var en trendsättare, den andra en copycat och alla andra hatade. Tjejer som var bästa kompisar kunde sluta att prata med varandra i veckor om någon, Gud förbjude, köpte ett par likadana jeans som någon annan hade. Men så var det Hovåsskolan.

Imorgon är det Färjan med den här bruttan. Kan bli en milstolpe i svensk TV.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback