Big Love

Det finns hur många som helst som missionerar här i Göteborg. Jag tycker jag ser dom överallt men de pratar aldrig med någon vilket kan verka konstigt om man missionerar. Så idag så haffade jag tag i två stycken och frågade om jag fick ställa några frågor och visst fick jag det. Min första var, varför pratar ni aldrig med någon men det gjorde dom visst sa dom. I alla fall den här trion. Dom kom från USA men pratade flytande svenska med skön amerikansk brytning, ingen Victoria Silvstedt-brytning med andra ord. Är mormoner och frågade om jag hört talas om dom. Visst har jag det, jag ser på Big Love och de såg ut som frågetecken. Excuse me om ni inte ser på tv. Summan av kardemumman är att jag fick en litet lapp om Jesu Kristi kyrka av de sista dagars heliga så nu skall jag gå in på deras hemsida www.jesukristikyrka.se.

Kommentarer:
Postat av: sarah

dom var här och knackade på häromdagen...

förklarade att jag var troende muslim och att jag satt och planerade Jihad i mitt rum så de kunde komma tillbaka vid ett bättre tillfälle...

Postat av: tovis

Anna kan du förklara för en praktidiot som mig hur 17 man lägger upp en video på bloggen? Och nej jag har inte gjort en stinalee-videoupdate utan jag vill ta från youtube? jag fattar intee..

pusspuss

2008-10-08 @ 17:44:10
URL: http://fatgirlslim.blogg.se/
Postat av: David

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fundamentalistiska_Jesu_Kristi_Kyrka_av_Sista_Dagars_Heliga



Månggifte avskaffades för lite över 200 år sen inom Jesu Kristi Kyrka Av Sista Dagars Heliga. De som är i serien "Big love" tillhör FlDS sekten. DEN HAR INGENTING MED "MORMON" KYRKAN ATT GÖRA (står på wikipedia länken ovan)!! Bara så du vet.



MVH

/David

2010-09-21 @ 14:38:24
Postat av: Daniel

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fundamentalistiska_Jesu_Kristi_Kyrka_av_Sista_Dagars_Heliga



Månggifte avskaffades för lite över 200 år sen inom Jesu Kristi Kyrka Av Sista Dagars Heliga. De som är i serien "Big love" tillhör FlDS sekten. DEN HAR INGENTING MED KYRKAN ATT GÖRA (står på wikipedia länken ovan)!! Bara så du vet.



MVH

/David

2010-09-21 @ 14:39:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback