Bra guide



Precis en sådan guide man vill ha.

Kommentarer:
Postat av: Söderlund

Idol 2008 är i full gång! Ett program som Söderlund via sin blogg sågar ner till fotknölarna. Hur tycker och tänker du gällande Svenska Idol 2008? I det näst senast skrivna inlägget får just du chansen att bjuda på dina tankar och funderingar i ämnet. Ta nu även du chansen att dela med dig av dina tycken via att kommentera i en av de absolut störst växande bloggarna just nu. När du väl har kommenterat, så kommer kommentarssvar gå att finna i samma inlägg som du kommenterat.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig måndag!

Postat av: anna braun

skämtar du med mig?

2008-10-13 @ 16:26:05
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: peoplecoverdinfish

Wow,får man tycka till också!?



Om Anna får lakritspuck och jag pucko så e vi där nu!



Vartfan tog flygis vägen? Hakade hon på Rosing å började dela drinkar till norska oljeshejker?

2008-10-13 @ 22:26:37
URL: http://www.whitetrashworld.com/
Postat av: anna braun

den ända åsiskten jag har om idol är att de skall bojkotta zytomierska. trots att jag är som jag är så tycker jag det är att g övergränsen att hoppa på människor som precis blivit c-kändisar, är nervvrak och precis blivit utröstade. hör du det söderlund? för det är inte alllllsss så att du bara vill att man skal klicka in till din skitblogg så du får läsare



ja flygvärdinnan har slutat blogga

2008-10-14 @ 09:36:53
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback