Divan Divansson

Nu skall jag snart iväg till skolan och ar ingen aning vad som står på schemart idag för det är så jag lever, farligt. Kan handla om modern buddhism (fast det gick vi igenom förra föreläsningen så knappast) eller om, eller om...jag tycker vi gått igenom ganska mycket så jag vet inte faktiskt. Kommer med all säkerhet glida in en kvart försent som man brukade göra med på gymnasiet om man ville tillhöra de coola grabbarna men här handlar det bara om att jag alltid lyckas bli försenad även om jag skulle ha fyra timmar på mig för att det finns allting något man kan göra och sen blir klockan sent. Dom som blir mest imponerade av mina förseningar är nog magväskgänget fast dom tänker väl bara dagens ungdomar och kommer själv ihåg hur det var för 70 år sedan när de var i min ålder. Okej att jag inte är tonåring längre och de faktiskt inte 93 år, men typ.

Indiern i klassen är puts väck borta och nu börjar  jag bli lite orolig, han satt alltid längst fram och hade en massa frågor som var helt obegripliga för mig lätt det bara curry namnam...gpefwaps curry, pleace come again.  Men nu får ni inte tro att jag har något emot inider, inte alls, jag har en kompis vars kusin var ihop med en indier tills hon tyckte han lukta för mycket
curry.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback