Fyllig

Håller på att att söka utbildningar till nästa termin just nu. Eller söka och söka, inte så att jag inte kommer komma in då jag hoppat på mitt program igen men jag måste välja fördjupningsämne och valet föll ganska naturligt på religionshistoria. I alla fall det var inte det jag ville komma fram till utan att jag skall skriva en uppsats i filmvetenskap som jag kände för att skippa sist så nu letar jag runt efter anmälningskoden och det är ingenstans. Bara på fortsättningskursen men inte för den enskilda uppsatsen. Är inne på deras hemsida där de hänvisar vidare där det "finns fyllig information om våra kurser". Öhhhh....vad är den fylliga informationen då?

Daniel ringde mig från Paris flygplats vilket innebär att han kommer snappa upp lite franska på vägen och det kommer bli väldigt mycket bonjour och ca va och han hade köpt med sig mina tröjor jag vill ha. Jag är i chocktillstånd, han klara det och framför allt sket inte i det. Hallelujah!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback