Han följer inte modet, han skapar det

Pälsmössor ser man överallt nu och enligt modebloggmaffian är det väl så inne att det är ute och jag har faktiskt en jag med som jag köpte för massvis med år sedan men som jag aldrig använt. Köpte den lite i samma syfte som jag köpte min indianfjädersak, den skall användas hemma men inte bland folk. I alla fall börjar jag undra om pälsmössan skall på igen, har nämligen fått lite inspiration av Ekwall som inte följer modet utan skapar det. År 2001, enjoy:



Jag vet inte riktigt vad jag skall säga.

Kommentarer:
Postat av: Eno

Tjenare! Hoppas att allt är bra med dig? Jag såg din idol Roland på torget för nån dag sen, och då tänkte jag på dig :-)

Postat av: anna braun

på torget av alla ställen....så nära men ändå så långt ifrån

2008-10-26 @ 23:06:01
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback