Här behövs...

Här behövs lite bilder märker jag, det får jag fixa imorgon. Kanske skall kolla igenom tidningen efter annonser där det står något i stil med "vill du bli en modell för en dag" och ta med mig en rosa boa och känna mig väldigt Naomi Campell. Sedan lägga upp bilderna och kalla dom MODELLBILDER som människor faktiskt gör, ni är så söta och fruktansvärt korkade. Fast jag har själv varit där när jag trodde jag kunde sjunga och det är verkligen bad. Inte så att jag tyckte att jag hade en hyfsad röst utan en Whitney Houston-röst (innan knarket of course) och det har jag inte. Min sångröst finns inte, den är verkligen riktigt riktigt hemsk och det sa min musiklärare i högstadiet till mig men han var väl tvungen att ta ut sina aggressioner på någon. Han var så djävla bög att han lika gärna kunde gå runt med en blinkande neonskylt där det stod bög på men det gjorde han inte utan han hade fru och barn och det måste ha tärt på honom. Nice try but you ain't fooling nobody.

Så nu gick man från bild till neonbög på 9 meningar. Världen är allt full av möjligheter, synd bara att jag har fastnat.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback