Idag är det

Idag är det en stor dag för världen och mig för det är min födelsedag. Synd bara att det blåser som fan ute och att jag känner mig (och är) som värsta PMSbitchen med allt vad det innebär, det värsta är inte smärtan, eller humörsvägningarna utan att man känner sig uppsvälld som en ballong.

Skall snart iväg på föreläsning och sen skall jag träffa Lobbe (Ellen, hon är Lobbe, jag är Lobban och jag känner mig speciell när hon kallar mig det. Typ som på högstadiet när alla kallade alla sweetie, hjärtat, gumsan och så vidare. Jag kallades Brownie och om jag hade tur och katastrofen om jag hade mindre tur. Fast katastrofen kallades jag inte av mina kompisar utan hos dom jag praoa hos, jag var på det grek/turkiska köket och Alex i Svenssonköket (kanske skulle ha bytt) och jag gjorde allt fel så efter en dag var  det eyyy fan katastrofen ser dyyy vad dyyy gjort, inte se ut så, hon va innan bättre, mycke bättre, du är katastrof) för hon har inte känt för att köpa en present åt mig....än.....så jag skall peka ut örhängen jag sett ut sedan en månad tillbaka, vaddå vägra att köpa dom själv.

Fått några grattisamtal och destu mer sms och nu pep det till igen. Tänke vem är det nu då, log, öppnade sms:et och så var det från Aftonbladet Plus."Hej, nu är ditt Aftonbladet Plus betalt en månad till".

Daniel kommer inte ikväll för att han måste plugga till ett prov han har imorgon och jag är inte sur alls. Det finns ingen som gör mig så sur som Daniel men (jag tycker själv) att det alltid är befogat och jag tycker inte det är det här. Han behöver plugga och vi får fira mig en annan dag.

Kommentarer:
Postat av: bloggbimbo

Jamen grattis! Må din dag bli fylld av lycka.



Visst känns det lite ledsamt när man får ett grattis-sms av typ ”vi på tele2 vill gratulera dig idag med ett specialerbjudande…”

Postat av: steffe

hej anna längesen jag var inne, du får ursäkta mig! vet du om flygvärdinnan fortfarande bloggar? har du möjligtvis nån url? du ve vad jag alltid säger: MER HUD KVINNA! DU SER JU SÅ BRA UT, VI ANDRA MÅSTE FÅ SE DIG MED!

2008-10-21 @ 16:37:05
Postat av: ass

grattis brownie

2008-10-21 @ 19:38:34
URL: http://technoetc.blogspot.com
Postat av: Anonym

grattis älskling......hade ringt om det inte hade vart för att jag inte har några pengar på mobilen.......älskar dig!!! puss

2008-10-21 @ 20:01:49
Postat av: alex

2008-10-21 @ 20:02:23
Postat av: N

GZ!

2008-10-21 @ 21:05:01
Postat av: Christina

GRATTIS Anna:)



pussss

2008-10-21 @ 21:18:45
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com
Postat av: T

GRATTIS

2008-10-21 @ 21:42:49
Postat av: mia

Grattis i efterskott, hoppas du hade en underbar dag!!!! Kram....

2008-10-22 @ 09:06:15
Postat av: M

Grattis på födelsedagen

2008-10-22 @ 12:11:46
Postat av: anna braun

Åh TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLIHOPPAAAA!

2008-10-22 @ 18:19:39
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: anna braun

och såklart älskar jag dig med Alex

2008-10-22 @ 19:09:43
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback