Jungfrufödelse

Tredje gången den här veckan som jag vaknar och mår helt otroligt dåligt, jag mår riktigt illa och vet alla vad det betyder, jag har en bulle i ugnen så jag skall boka in tid för abort idag. Tråkigt men nödvändigt. Eller jag vet inte ens om man får skämta om det, man får väl skämta om allt (???) och om jag skulle vara gravid skulle det vara ett mirakel och folk skulle vallfärda (ta Sterling mycket billigt och bra) för att träffa mig för det skulle vara jungfrufödelse. Lite direktkontakt med Gud och det där.

Dessutom är det svinkallt här i lägenheten så våga sätta på värmen fastis jag får snart gå runt med vantar och mössa eller kör du pappastilen och ser hur länge man klarar sig utan att sätta på värmen vilket är en väldigt rolig lek.

Kommentarer:
Postat av: FB

Du kanske är skengravid. Har magen börjat växa lite? Var ärligt, dra inte in den nu.



2008-10-30 @ 16:44:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback