Livlig fantasi

Jag har aldrig förstått mig på det där med bläckplumpstest. Jag har själv gjort det hos en psykolog när jag gick i åttan tror jag och hon sa till mig att säga vad jag tänkte på och att de var bättre att säga något än ingenting sådär satt jag och nämnde varenda sak jag kunde komma på som att det såg ut som ett monster med fyra ögon som spyr etc. etc. Hon kollade konstigt på mig efter vi hade gått igenom alla bilder som sa till mig jaaa vad skall man säga, du har väldigt livlig fantasi. Hur mår du egentligen?

Aporopå tatueringar så har jag ingen själv och har inga planer på att skaffa en om jag inte blir tillsammans med en kille och vi känner för att tatuera in varandras namn efter 6 månader för det är så käckt. Men om,om jag skulle göra en skulle jag skriva ERA under foten som i ny era, EllenRebeckaAnna men det är cheesy och onödigt att jag dör. Men den här är lite häftig, jag skulle freaka ut om det hände mig:



Har man livlig fantasi så går det ofta hand i hand med att vara uppfinningsrik. Men är ni inte skall jag ge ett tips till alla manliga oskulder där ute.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback