Nu

Jag vaknade för massa timmar sedan och vad har jag gjort sedan dess? En sak, you-tubat. Jag verkar tro att jag får betalt för det eller nåt för fan vad jag sitter och kollar omkring vilket är något jag inte borde göra idag för idag skall jag faktiskt städa. Inte bara prata om att städa utan faktiskt städa så nu går jag och städar....nu.

Igår hittade jag ett par av Ellens jeans som är mina nu (bara så att du vet) och herre djävlar vad tajta dom var. Trodde att jag skulle döda någon á la Karl XII men klarade mig utan det, damn you Ellen och dina obefintliga höfter.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

läs gärna min blogg och tyck till :D

Postat av: jacob

akta dig, hon är ilsk.

2008-10-29 @ 17:38:49
Postat av: steffe

anna vart är bilderna!?

2008-10-29 @ 17:50:32
Postat av: anna braun

17 och från gävle i rest my case.



JACOB!!!! VART FAN HAR DU VARIT?



steffe: jag har faktiskt några men de är på andra datan. har några datorer här hemma...är väl lite av en rich bitch, eller inte

2008-10-29 @ 18:48:15
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: jacob

jag och kenza har varit i grekland och hälsat på vår babygullpojkvän <3.

2008-10-30 @ 07:33:13
Postat av: anna braun

jacob: trodde kissie var mer din stil

2008-10-30 @ 10:06:05
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: jacob

den där kissie har jag bara hört talas om och har aldrig brytt mig om att googla upp hennes blogg. är hon nåt att ha? nu ska jag blanda rohypnol i kaffemaskinen och hoppas på kärlek.

2008-10-30 @ 12:02:23
Postat av: anna braun

om man tycker om plastblommor, gina tricot kläder och sönderblonderat hår (för det har aldrig jag haft hehe)

2008-10-30 @ 14:13:55
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: jacob

min stil på alla sätt och vis. förutsatt att såväl plastblommorna som hemblonderingen är köpt på ullared. öb funkar väl också.

2008-10-30 @ 19:02:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback