OOOKKKKEEEEEJJJJ

Jag fyller som sagt år på tisdag (skall droppa det varje dag nu) och då brukar alltid Daniel och Alex vra med och äta födelsedagsmiddag, Alex kan inte för att han är i London men Daniel är däremot här.
När är middagen?
jag vet inte men du sa väl att du inte kunde komma?
Grejen är den att jag har prov på onsdag och franska på tisdagskväll men jag måste juh äta.



OOOOKKKKKKEEEEEJJJJJ, låt mig inte får känna mig det minsta speciell på min födelsedag.

Nu skall jag gå till Ellens jobb och börjar det regna lägger jag i en extra växel. Inte för att jag inte vill bli blöt utan att jag tror jag kan gå ifrån regnet.

Kommentarer:
Postat av: Bloggrank.se

Tänkte bara tipsa om att bloggrank.se har äntligen öppnat!

Postat av: anna braun

det vore juh som att begå bloggsjälvmord

2008-10-22 @ 19:10:12
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback