Övertänd

I torsdags gjorde jag den äckligaste äppekakan någonsin och då har jag ändå använt mig av bitsocker istället för strösocker när det inte fanns hemma en gång. Idag vågade jag på mig scones och i med att jag kör lite på känn blev degen jättesalt så då gjorde jag två satser för att kompensera saltet och har nu massa scones hemma i köket om någon vill ha som inte är ätbara. Igår var jag hemma och såg film och idag skall jag nog göra detsamma. Hade kunnat tänka mig gå ut om det inte hade varit så dåligt väder och att jag inte har inhandlat någon alkohol. Jag får numera inte dricka alkohol om jag inte planerar mitt drickande så jag inte äter min medicin någon dag innan till någon dag efter så bye bye spontan utgångar. Summan av kardemumman är att jag inte är jätteövertänd.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback