Promenix

Hade tänkt att gå på promenad men då ringer Danielo och hade tänkt att hämta upp sina hörurar han la i min väska när vi var ute sist. Jag undrade vems det var och lät de ligga där och när jag sen skulle använda den kasta jag ut allt innehåll på golvet och har råkat trampa på den. Jag visste juh inte att det var Daniels men det behöver han inte få veta. Så nu har jag fått med mig Daniel på promenad med. Jag och Daniel på promenad är ganska otippat.

Även idag mår jag toppen, helt galet.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

passa dig! det är inte bra att må bra hela tiden

Postat av: anna braun

jag har i princip avskärmat mig från allt levande förutom familj och daniel så snart slår det tillbaka på mig. älskar att vara ensam men så kan man inte leva hela livet

2008-10-02 @ 13:44:33
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback