Tantfan

Mamma skulle åka in och hämta Ellen när hon sluta jobbet och i med att hon jobbar i stan så tänkte jag att då tar jag en promenad dit och så åker jag med dom hem. Jag räknade liiiite fel och kom kanske 7 minuter senare än vad vi hade bestämt och då ser jag inte mamma eller mammabil någonstans. Tantfan är borta....BORTA! Jag satte mig på en bänk och sura och jag visste precis vad hon höll på med. Hon skulle aldrig åka hem utan hon åkte runt och leta efter mig såklart som om jag skulle trillat och brytit benet, stannat vid 4Gott eller blivit borträvad. Inget av föregående hade inträffat trots att jag gick förbi 4Gott. Till sist kom hon och frågade varför jag inte hade svart på mobil och att svara på den frågan är enkel, jag hade inte med mig den. Jag hade juh kunnat tappa den när jag gick hur snabbt som helst....haha....men det var faktiskt så jag resonera. Nu är jag hemma i alla fall och tantfan har gått och blivit min älskade mamma igen.

Hon tyckte även det var dumt att inte ta med mig mobben om jag skulle bli våldtagen så jag skulle ringa på hjälp. Ursäkta mig herr våldtäktsman är det okej om jag ringer ett kort samtal innan?

Kommentarer:
Postat av: sarah

Ursäkta mig herr våldtäktsman - skulle jag kunna få ringa min oroliga mor innan du fortsätter?



grattis till förlovningen :D

jag avsäger mig allt barnsittande redan nu så det inte blir några konstigheter i framtiden.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback