The american dream

Julia har skämslåtar och det har jag med. Det här är min och jag tror jag vinner ganska rejält. Älskar dessutom att Hulk Hogan (älskar att han tror han är en superhero fortfarande och att alla har HULKIMANIA. Nej du är bara äcklig, orang och skippa mustasch, inte för att det skulle lbi så mycket bättre utan)skall vara överbeskyddande då hon knappt har trosor på sig när hon uppträder, att han nu dejtar en tjej som är lika ung och ser ut som Brookes tvilling och morsan även hon har en toyboy. Brorsan kom precis ut från fängelset för att han hade kört för fort, kraschade och kraschade även en killes hjärna. The american dream baby.

Min syster är på ett djävla humör så jag tänker inte säga att Olivia har ringt idag. Hoppas Olivia ringer och frågar varför hon inte har ringt för annars får Becka aldrig reda på det.

I dagens Dr.Phil pratas det om dåliga bröllop, bridezillas och fruar som är besvikna på deras män för att vädret var dåligt(!!!!) på deras bröllopsdag. Jag är världens bästa flickvän i teorin inte alls lika bra i praktiken men jag kommer aldrig bli en bridezilla. Jag har funderat på om jag ens vill gifta mig men jag är rätt faktiskt rätt romantisk även om jag inte behöver allt krimskrams, dyra presenter (men jag vill fan ha preenter, enkla och som betyder något som rubin och diamanthalsband och sådant krafs) och rosenbad men jag tror att jag kanske vill gifta mig. Borgligt, Vegas eller judiskt och alla gånger väldigt enkelt och inte många gäster. Helst bara vi två och kanske en mamma, pappa, syskon och Alex och sen är jag nöjd.

Ikväll eller snarare är fackeltåget för att hedra offerna i Diskoteksbranden och jag känner mig hemsk som inte är där. Förstod först att det var idag när det var ett inslag om det på nyheterna men då hade jag precis hoppat i myskläderna och hade blött hår. Hemsk hemsk hemsk.

Kommentarer:
Postat av: FB

Din heldag på Youtube var inte förgäves, gubben du länka till gav mig ett gott skratt.

2008-10-29 @ 21:33:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback