Tjing

Det som gör min dag idag är om min enda kompis är på föreläsningen idag. Vi brukar gå om varandra och gå på olika men idag skall jag fan byta nummer så vi får ringa och trakassera varandra så vi båda går i skolan och är duktiga som Alex brukade göra med mig när jag kände för att sova. Och ni skulle sett hans blick om jag kom precis när bussen gick och våra blickar möttes, om blickar kunde döda....ojoj. Nu är han i Italien och jag tror inte han förstår hur mycket jag saknar honom, eller jag tror han gör det han har alltid varit lite självgod.

Ellen var på världens bästa humör igår när jag kom hem och jag blev så överraskad att jag höll på att få en hjärtattack. Skall bli intressant och se om äppelskruttet är på bra humör idag med för det skulle vara för bra för att vara sant. Om Becka är det med så befinner jag mig inte längre på jorden utan i himlen där jag redan har en plats reserverad.

Så nu tar jag min Harley till skolan:


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback