Lovely



Jag är på sådant djävla humör idag. Det var jag även igår när jag begravde min träningscykel som varit mitt botemedel mot aggressioner ett tag. Det kommer ta två hela veckor innan en ny kommer och jag har inte riktigt tänkt ut hur jag skall hålla min ilska i schack. Mamma tyckte att jag skulle ut och gå istället men det regnar.....mycket.....och det är inget regn jag kan försöka gå ifrån som jag tror jag lyckas med ibland.

Förr om tiden när man (jag) kastade saker omkring mig så kände jag mig alltid som en tönt för jag gjorde det halvdant. Tillräckligt högt och mycket för att det verkligen skulle höras men jag ville gärna inte ha sönder något och då var fallet med min TV. Jag tog ett glas, kastade som en fjolla och TV:n fick bara en repa precis som jag ville.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback