Copy paste

Min syster brukar fråga mig om jag verkligen inte kan något annat än att klaga och pappa anser att jag skulle bli lyckligare om jag inte klaga lika mycket. Det han glömmer är att jag fått det av honom. I alla fall är jag bra på mycket....eller i alla fall halvbra på några få saker och klaga är faktiskt en av dom. Men nu skall vi inte vara sån......eller? Fadde har ännu en gång visat att den han är bra på är säkerhet, bara att kolla på bloggen hur mycket han kan (tror det kallas copy, paste, copy, paste, en favorite som användas flitigt när man gjorde skolarbeten på högstadiet och gymnasiumet).

"Lödagen den 15:e november gästvaktar jag även Norrköpings bästa nattklubb, Palace"

Okej alla städer måste väl ha en "bästa" klubb men undrar om den verkligen är något vidare bra men jag uppmanar alla Faddefans att ta sig dit om det nu finns några.

Gårdagens säkerhetstips var någon Itrace:

Parkering, 3 kr per mottagare
Om du parkerar i1 kommer den att skicka ett larm om den förflyttar sig. Ligger den för tillfället i t ex bilen får du ett SMS om någon kör iväg med den. Sen kan du antingen logga in på itrace.se eller uppdatera länken i din mobiltelefon för att få reda på var bilen är.


Använder mig nu av copy paste för jag är inte en säkerhetsexpert som vissa andra och en sådan här, Itrace, skulle en pappa i Sisjön uppskattat. Han var galen, Gais-are (säger väl allt), drack och var helt rabiat. Det var inte bara jag och alla andra i Sisjön som var rädd för honom utan även hans son och jag förstod verkligen honom. Han fick INTE låna hans pappas bil men de gånger han gjorde det  tankade han så att det precis skulle vara lika mycket bensin som innan och hade han tankat  liiiiite för mycket fick han åka runt i cirklar några gånger, hehe. Detr roligt för oss andra att se men hade hans pappa haft en Itrace hade det inte varit kul för honom.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback