Min (spännande) dag än så länge i mitt (spännande) liv

Var hos doktorn helt i onädan utan skall komma tillbaka nästa fredag istället. Hopp hopp, inget man kan göra åt det förutom att ringa upp den person som lurat dit mig och det var nämligen min kära mor. Så när hon inte svarade i sin mobilen så var jag faktiskt att ringa till hennes jobb och in på operationssalen. Gick runt lite på äckelTorget och hamnade i reahörnan i varenda affär jag var i. Skulle hamna i reaavdelningarna med ögonbindel på, jag kan lukta mig till rea och det ligger nog i släkten. Jag och pappa har det i vår familj och om Pape Dee, kändis, kan skylle på raskortet så skyller jag på mitt ursprung.

Är det fars dag snart? De var i och för sig pyntat för jul men jag har för mig att det skall vara någon gång snart. Frågade Ellen vad hon skulle köpa men hon bara ryckte på axlarna och sa att jag gav honom inte ens något när han fyllde år sp det får bli första steget. Alltså kommer han få en present nästa gång han fyller jämt om han tur.

Tränningscyklen gick sönder idag här hemma så det är en mörk dag för mig nu när jag väl börjat röra på mig. Fast för några sekunder så trodde det var fixat med lite superlim men det fungerade inte lika bra i praktiken som i teorin.

Har även hunnit att besöka det som var mitt andra hem så länge, Systemet, och allt var som förr. Alkisarna köper tre starköl åt gången för det är vad de fått ihop efter några rundor med tiggande och pantandet av burkar, kärringarna köper bag in box och Partillekidsen köper fulvodka och skall bli såååå djääääävla fulla ikväll. Okej det var nog inte Partillekids för 1. långt från Partille in till stan och ännu längre hit, dessutom är bensinen dyr och 2. de köper smuggelsprit från en stolt ägare till en Volvo 240 i någon gränd.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

partille kan man filosofera lite om. De som bor där och de som vägrar flytta därifrån.

Det är något visst med partille

Postat av: anna braun

du får komma ner på studiebesök. vem vet kanske blir du kär i stadsdelen och flyttar dit

2008-10-26 @ 15:53:52
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback