Världens bästa

Haft världens bästa dag idag och det betyder mycket om det kommer från mig. Hade en kompisnånting som sa att jag alltid var så negativ trots att jag alltid var så djälva positiv med honom men det gick inte ända fram. Fick hem mer saker idag till mina future armband, peacemärken, stjärnor, hjärtan, Madonna, judiska symbolar och sådant så vill ni ha får ni hojt till. Skall bara se om jag får ihop allting och jag behöver någon klämsak och ögla. Och när jag skriver få så menar jag få och inte hosta upp några slantar.

Fick en jacka idag som var fin men aningen kort i armarna så som alltid frågade jag min mycket diplomatiska mamma om det var det. Nej, sa hon förstås som alltid och då svara jag men den slutar juh vid armbågen nästan hur kan du säga att den inte är för kort??? Nej inte riktigt vid armbågen svara hon då. Men den är fin och ser ut som den i Beyonces skinnjacka i
If I were a boy förutom att den inte riktigt är i den färgen jag ville men men kan inte få allt.

Becka kollade lite konstigt på min jacka men då fick jag berätta hur det står till här i familjen. Du klär dig white trashigt, Ellen barnsligt och jag är ett modeorakel. Och jag mena det......typ.......synd bara att ingen anser det.

Kommentarer:
Postat av: FB

Tjena kexet, står du här och smular wink wink.



Nu när jag visat min manlighet kan vi återgå till inlägget.



Känner mig hedrad att jag fick ett förhands erbjudande på sakerna, värmde verkligen i hjärtat.



Min mamma beter sig på exakt samma sätt. Tror dem att vi är blinda eller? Vill dem att vi ska gå klädd i konstiga kläder?



De kanske vill att vi ska va så fula att vi aldrig hittar någon så de får behålla oss för sig själva.



Hur som haver är vi nog inte ensamma jag och du, hur ska man annars förklara att så många tondöva personer söker till Idol år efter år?

2008-10-29 @ 21:31:03
Postat av: anna braun

min mamma gav mig dock sångförbud hemma för hon tyckte det lät fördjävligt så till idol kommer jag aldrig söka till

Postat av: FB

Så diplomatisk som din mamma tydligen är måste du låta riktigt hemsk hemsk.



http://www.youtube.com/watch?v=FFBtcfjDtHc En "manlig" version av dig?



Notera hur sårad/chockad han blir när han får kritik, priceless.

2008-10-30 @ 01:33:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback