De går la an



Det här är min farmor. Hon heter Ulla precis som min moster och är 82 (83? gammal i alla fall). När jag och Ellen var där för något år sedan så sa hon till mig att snurra runt ett varv. Sagt och gjort och sedan kollade både jag och Ellen på henne och undrade vad var meningen med detta. Då kollade hon på min bara ben (jag hade klänning, tänk inte ens tanken) och sa helt acceptabla. Öhhhh....  Jag har försökt att se det som en komplimang men jag vet d fan om det var det.

Jag har fått massa nya (engångs?)läsare och jag precis vem jag
har att tacka (veckans tjusigt, host host)) det för och det gör jag ödmjukast. Vill ni inte säga hej? Någon måste säga hej annars förstår ni väl hur dum jag kommer att framstå. Som ungen som inte blev uppbjuden till tryckarna på mellanstadiediscona men när pappa och mamma frågade hade man visst dansat. Vi pratar om mig nu alltså, men Johan frågade ibland för han frågade alla för han hade ett hjärta av guld. Skriv en kommentar annars så får jag fejka kommentarer som BlondinBella gör när hon har frågestund. Ditt hår ÄÄÄRRRR SÅÅÅÅ VACKERT, hur gör du.

Kommentarer:
Postat av: Guldprincessan

Hej hej...

ha en bra helg!

2008-09-12 @ 23:50:39
Postat av: anna braun

en kommentar inkasserad ;). THANK YOU

Postat av: Anonym

Hallå! Ha en bra helg!

2008-09-13 @ 16:49:40
Postat av: peoplecoverdinfish

Lakritspuck ?

2008-09-13 @ 19:23:35
URL: http://www.sodomiseahamster.fu
Postat av: Jessica

Bra blogg:)

2008-09-15 @ 14:06:40
URL: http://jml.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback