Don't bullshit a bullshiter

Jag älskar människor som är så kryptiska i sina bloggar. Som om CIA skulle samla ihop ett göttegäng som skall tyda innehållet. Alla drar i mig från alla håll och kanter och jag har så fullt upp så jag glömmer bort mig själv. Jag är fysiskt och psykiskt slut eller varför inte ta det här inlägget som exempel.

Don't bullshit a bullshiter.

Eller människor som heter you think you know but you have no idea, mitt liv som X, livet ur min synvinkel etc. Ni skämtar va? VA VA VA?

Kommentarer:
Postat av: anna braun

du gjort helt rätt. att vara...låter lite uppblåst. du är helt fantastiskt helt fantastiskt. pusss

Postat av: Julia cprövfors

misär!!! anna du MÅSTE ta bort min kommentar här. osmidig som jag är tänkte jag inte på att den hittas ju fan på google.. när man googlar mig. vilket man inte ska göra.. Pallar INTE bloggknas igen. SNELA!!! pusspuss

2008-11-26 @ 03:10:31
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns till ny bloggdesign, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen :)

2008-11-26 @ 03:21:11
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback