Duger i krig





Några (en) efterlyste mer bilder och inte bara på snygga Alex utan på högst alldaliga moi. Vad skall man göra, allt för er. Snart kommer idolbilder och autografer säljas här eller är det lite over the top kanske?

Kom precis hem från min kvällskurs. Jag skall inte berätta något om själa kursen för den var en besvikelse som allt i mitt liv men däremot skall jag för ovanlighetens klaga lite. Lärarna var superduperpositiva och käcka MEN det kändes som man var 5 igen precis som det gjorde i förmiddags. Vi är faktiskt smarta än vad vi ser ut, ni kan dra upp på tempot lite. Dessutom drog de över på tiden och då gick de från superduperpositiva och käcka till klimakteriekärringar.

Just det ja, bilden historia. Vaknade en morgon slängde på mig en trasa och tog detta kortet. Det är alltså såhär jag ser ut när jag vaknar, när jag är klarvaken. Nej det här är innan någon utgång för några månadet sedan. Jag vet inte vad man skall säga, varken snygg eller ful utan duger i krig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback