Ellen

Jag är sjukt trött. Gått runt med syster och inhandlat saker till kräftskivan. Fick stanna åtta gånger på vägen från Nordstan till hållplatsen för att andas och nu har jag ont i mina stackars armar. Skall upp till pappa nu och hjälpa Ellen att bära upp saker för mamma skulle gå och ta ett glas vin med Nina. Hon kommer antagligen komma hem sex imorgon för förra gången hon var hos Nina för att äta lunch kom hon hem nio. Anna was not happy, jag var hungrig.

Ellen skall ha 24 tjejer där imorgon. 24 tjejer som antagligen kommer skratta sig fördärvade om någon gör något crazy som att använder kräftskivehatten som näbb eller något. CRAZY, liksom. Den där Bella är gaaaaalen. Typiskt crazy, hoppa i poolen med kläderna på. Cohen och Ellen:


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback