Ellenpellen

Vi pratar pappaminnen som på julen när pappa hade köpt en present till Ellen. Hon känner på den, sliter upp pappret och skriker en dator för att vända på den och inse att det är en transportbur till hennes hamstrar. Ni skulle sett hennes min, haha, och stämningen i rummet blev lite tryckt. Skulle man skratta åt henne, klappa henne på axeln eller säga men det här var det jag alltid önskat mig som Ellen sa. En mycket god dotter med andra ord jag kommer ihåg en jul när jag inte fick en plattång som jag var tvungen att ha här och nu för jag skulle platta håret innan julmiddagen så jag blev så sur att jag gick runt och sa att jag hatade alla. Med andra ord var jag äldre en fem och bortskämd skitunge. Den enda gången hamstertransporturend användes var när hamstrarna blev transporterade tillbaka till affären. Pappa köpte en hamster, bur och massa saker till den, den var en hamsterburdeluxe. Därefter sa dom i affären att hamstrar mår dåligt av att vara ensam så kö gärna en till och det gjorde han.Första dan var hon överlycklig och en månad senare hade hon tröttnat och pappa hann inhandla bästa julklappen ever, transportburen, och i januari lämnade dom tillbaka allting. Så affären gick plus på Ellens hamsteräventyr.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback