Fabulous

Förutom att mina syskon kan vara världens största bitchar kan de vara bra att ha ibland. Becka var jättesnäll igår och Ellen var jättesnäll igår. Var först med Becka och hennes bästakompis Olivia som även är min bästakompis. Det är lite så jag jobbar, svarar i telefon när de ringer och är hysteriskt rolig och säger Becka de vill inte prata med dig utan mig eller säger hej bästis. Och när de sover över lägger jag mig i Beckas säng och vägrar att gå. Så först var jag med dom och drack vattenöl på The Queen som du Julia har sagt är bra. BUUUUUU BUUUUUU, liar.

Därefter träffa jag Ellenpellen och var på Orgia och gick på några kompisar (typ 500, så poppis är jag) och var på Push ett tag och därefter Orgia igen. Kvällens höjdpunkt var när jag köpte glass på 7Eleven och lämnade både glassen och mina nycklar efter jag betalt och var tvungen att åka dit igen efter jag märkte det när jag kom hem. 99% skull för glassen och 1% för nycklarnas skull.

Idag blir det MTVawards som börjar 02:00, Sätter en hundring på att Britney uppträder.

Kommentarer:
Postat av: jules

Vadå vattenöl!!! nej nej nej. det är billigt!!! men ja, det är ju typ 4,5or. men men. jag var oxå på orgia igår ju. i typ 1 och en halv minut.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback