GAH

GAH, världens bästa säsongsavslutning av Weeds. Ni ser väl på det?

Vill ni vinna Dominika Peczynskis kokbok? Det vill inte jag och jag tror inte heller det kommer bli någon försäljningssuccé för de som kommer från ÖstEuropa kan göra östeuropeisk mat och vi andra, ja vi äter det inte ens om vi får betalt. Men hon har en rolig blogg i alla fall och en söt dotter.

Jag håller på att shoppa mig lycka eller snarare försöker mig på. Ebay fungerar inte för mig för det var något jag fuckade upp sist så jag kunde inte handla och kan inte det heller nu antar jag. Så jag internetfönstershoppar och tafsar på lite annat i andra webshops som jag skall handla så fort pengarna kommer in på kontot. Jag lyckades nämligen göra av med de senaste rätt fort men det är lätt hänt när man inte kan handskas med varken pengar eller en blodigel till lillsyrra med inget samvete WSE.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback