Hallelujah

Andra gången i mitt liv  mina kunskaper (haha) i religon hjälp mig med något livet. Den här tentan håller på att bli bra, riktigt bra, han kan till och med bli tårögd. Men det där med perfektion har jag sagt innan och då har jag fått tillbaka en tenta med röda streck, utveckla gärna mera och hur menar du överallt.

Första gången var när jag sa att jag studerade religionvetenskap när en kille på Ferdinand, ett av Göteborgs skabbigaste ställen (men jag var där för lyssna på en killes band som sjöng Let me entertain you och We will rock you femtiofem gånger vardera) spela. I alla fall han frågade, jag svara och sen började han snacka om korståg i en timme och jag nickade ibland om jag brydde mig om vad som är fel repsektive rätt i Sveriges mest överskattade författare, Jan Guillous böcker. Dä refter om barnkorståg, svenska korståg och annat. Egentligen hjälpte det inte mig så mycket för 1. kortståg är jag inte jätte insatt i, typ inte alls och 2. jag nickade bara och drack ljummen öl för man var trots allt på Ferdinand.

Igår såg jag han som inte har alla chips i påsen som står på Avenyn och SKRIKSJUNGER med sin bandspelare och mikrofonen han kopplat in. Very tidigt 1990-tal. Gav honom lite småmynt och fan vad han tjänar pengar. Låg massa guld och sedlar så det är väl kul att det lönar sig att vara ett miffo. Letade efter klipp på honom på youtube och miffo på Avenyn var sökningen.

Läste att Natacha Peyre skall byta namn. Femtio spänn på att hon byter till något helt bananas, därefter byter tillbaka och säger att självkänslan sitter inte i namnet

Kommentarer:
Postat av: tovan

SV: Men vad 17 Anna... får ha förtröstan med STORSTADSPOJKEN nu när Flygvärdinnan kräver lösen och dnascanning. hook me up annars blir jag förlorad i blondin-nils upptäckter. hjälp!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback