HAT

När jag sätter på min dator så loggas jag automatiskt in på min msn. Hat hat hat. Jag skall bara in och kolla mailen och så loggas man in och alla tror att det ända man går om dagarna är att msnar. Inte så att jag blir bombaderad av meddelande men jag har en image att tänka på haha. Dessutom tycker jag inte om att msna, jag har inte så mycket övers till konversationer som ser ut "hej, hur mår du, vad gör du, gjort i helgen, skall göra i helgen, hej då".''

Går igenom min blockat-lista och det är inte få man blockat genom åren. Kul bara att man säkerligen är med på minst dubbelt så många sådana listor.

Min msn är inte helt ny märker jag, gjord någongång innan Första Världskriget så det är väl bara att ladda ner ett nyare program.


Kommentarer:
Postat av: stjärt

du vet väl att man kan ta bort "loggas in automatiskt"? anna lille!

Postat av: stjärt

och TACK för att Kissie finns länkad, men inte ja!

2008-09-16 @ 21:51:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback