Heeeeelllllooo

Fått nya läsare idag märkte jag när jag skulle visa Daniel att jag inte alls bara har pappa som har som koll på mig (kul när han får reda på att jag rökt gräs. Men mamma har rökt hasch på typ 70talet, är det samma sak för båda  mamma och jag visste inte? och syskon som läsare så heeeeellllooooo älsklingar. Jag skall behandla er som syskon. Inte för att det säger så mycket, speciellt inte om ni kommer hem från Turkiet med inga presenter. Men så var hon Alanya så jag vet inte riktigt vad skulle vilja ha därifrån men kanske lite vodka, eller vodka eller varför inte vodka. Men jag vill gärna åka till Istanbul och Ankara så Iris jag är kommer snart.

Nu skall vi nog åka när Daniel kommer i efter sitt andra "stänga dörren"-samtal som har hållt på i en kvart är klart.

Kommentarer:
Postat av: johan gustafsson

Men tja glidarn;) hur e läget, Johan Gssson här. inte visste ja att du blogga, går det bra?

Postat av: anna braun

jag har dig som länk har vetat om din blogg länge såg den när du hade skrivit något i thinas kommentarsfält. det går finfint...vill inte påstå att jag någonsin ens kommer få en hårnål gratis men det är lite småkul sådär

2008-09-19 @ 17:24:16
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback