Hello forehead

Det finns en tjej som gick i min klass någongång under min livstid. Mer så specifik än så kan man inte vara. Henns panna är halva hennes ansikte och hennes ansikte är lika stort som hennes lilla, korta kropp. Typ. Jag har ett kort på henne som jag ser på ibland och så säger jag hello forehead och skrattar. Där ser ni, kommer aldrig bli världens trevligaste på någon facebooklista.

Men sen har jag aldrig påstått att jag är speciellt trevlig. Eller det kanske jag har, ibland känner jag mig som världens trevligaste. Jag ler åt småbarn och sådant dock. Och en sak jag alltid gör vilket jag tycker är kul är att gå fram till varenda bloggerska som är småkänd och säga jag tycker verkligen om din blogg och ser hur de reagerar. Hon
Sofie and the City var trevlig men hon trodde väl på mig. Men den är väl småtrevlig. Hon är snygg, smal och alltid brun.

Sen hatar jag alla som påstår att de alltid har så mycket skinn på näsan, aldrig håller tyst om vad de tycker, aldrig snackar skit för de är inte sådana....de tycker liksom om att hänga med killar mest och de gör inte sådant. Dödens död åt er. Jag känner inte en enda människa som inte aldrig snackat skit i sitt liv och då käner jag några jag älskar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback