Life is good

Idag var det redovisning av ett arbete i skolan. Jag hade ingen redovisning utan jag lämnade in ett litet arbete och min megastora tenta. Min tenta gjorde att jag var tvungen att gå upp sju imorse men som sagt det gjorde inte så mycket när man fick se Fadde i tv-rutan.

Redovisningen skulle vara 15 minuter på grupp men en kärring fick för sig att prata hur djääääävla länge som helst. Som om vi verkligen brydde sig om vad hon hade att säga och hennes man som även går där för dom är pensionerade fick inte säga någonting. Gruppen därefter frågade om det skulle vara 15 minuter per grupp eller 45 minuter på människa så dom tänkte i alla fall precis som jag. Och den stackars indiern jag förstår inte ett ord vad han säger och han pratar och han pratar och han pratar och ställer frågor och ställer frågor och ställer frågor.

Tog en sväng om stan och hittade äntligen en lång silverkedja som föll mig i smaken så nu kan jag använde mina silvriga smycken jag köpt på mig i ett år. In i affären kom Peter Siepen i hans vanliga kläder som består av cowboyboots och hatt of course, jeansväst, slitna jeans, en bandana runt halsen, papegojörhängen och eyeliner och köpte den pråligaste ringen jag sett. Att vara diskret faller inte han i smaken och så började även han prata och prata. Fan vad alla människor pratar idag. Sen gick jag och köpte några tröjor i olika färger och det är inga konstigheter med det inte i min värld.

Men jag har haft en bra dag, mår toppen av någon konstig anledning och imorgon kommer den första av fem leveranser till mig. Vet dock inte vilken så det får bli en liten överraskning. Och nu börjar regnet ösa ner precis nu när jag kom hem. Life is good

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback