Mogna män gör saker tillsammans



Tycker det är lite sött med dessa fotbollsspelare som i alla fall åldersmässigt är män. Nu när det är VMkvalmatcher så får de umgås lite....tillsammans.  De blir tillsagda precis vad de skall göra och vara, på deras fria tid går de ut tillsammans för visa upp sig, går och fikar på de mest diskreta ställen (som ExpressoHouse i NK i Göteborg när de är här)...tillsammans i flock och sedan är det samling igen. Ge dom mer fria tyglar som att släppa dom fria på en flygplats klarar juh inte pojkarna ta sig till rätt plan. Jag älskar vårt landslag men vi kommer aldrig vinna något för Lagerbäck avgår, jag är helt hundra på det. Svennis for president!

Ett lite hoppigt inlägg om fotboll jag egentligen inte har sådan koll på. Inlägget andas Patrick Ekwall.

Kommentarer:
Postat av: Christin

Jag tror nästan att du fick till inlägget bättre än Patrick"silverjackan" Ekwall skulle fått. Och du vet ju redan var jag står när de gäller dessa bollsparkande gossar.

Postat av: anna the lobster

en silverjacka, lite hårgele och en liter parfym så är jag komplett. jag har en silverjacka faktiskt och parfym är jag duktig på så det är bara hårgelet som saknas. försöker övertala daniel att åka till ullared som den white trashbruden jag är sådär kan man nog köpa hårgele till rabatterat pris. pérfa

2008-09-09 @ 23:01:05
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback