Odds

Daniel sa att han inte kände för att gå ut längre och jag blev asglad, sedan avfyra (älskar det ordet haha) värsta leendet och sa NNNNEEEEEEJJJJJJ VI SKALL UT. Men säger han ett ord fel, att det jag har på mig är för fult, för snyggt(???), att mitt hår är skandal, örhängen för stora eller vad som helst så stannar jag hemma. Jag har oddsen på min sida.

Nu ringde någon honom och han går in i et rum och stänger dörren...hahha....ursäkta. Hatar när människor gör så som om man inte är värd att få höra hans samtal.

Efter sett Vem slår Filip pch Fredrik så märker man vilka übertäntar de är. Inte så att man inte förstått det innan men nu är de fullfjädrade übertöntar. Jag undrar hur och varför Filips
söta, vackra och begåvade fru älskar honom. Skönheten ligget i betraktarens ögon men hon har väl fan inte gråstarr.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

"Skönheten ligget i betraktarens ögon men hon har väl fan inte gråstarr."





Skrattar så jag kiknar. Bokstavligen.





Förklaringen till förhållandet? Ptjah, för vissa är det tveklöst så att "cash is king"...

2008-09-21 @ 13:23:05
Postat av: anna braun

men då hade jag hellre gjort en anna nicole smith, hitta någon med ena foten i graven


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback