Partaj

Gissa vad jag hade på mig igår när jag gick ut? En hatt...jag hatar människor som har på sig hattar och mina har alltid legat och skräpat hemma och det var tanken att de skulle fortsätta att göra men icke.

Kändes som jag mest umgicks med mig själv och människor jag hitta på vägen mellan baren och på terassen där jag letade efter mina rökande vänner. Till början stod vi vid ena hörnet av baren och då gick det bra men puts väck så va alla borta eller så höll de sig borta från mig. Det alternativet finns med. Var på Skojarebacken först igår där Amela, Iris, Reza och alla höll hus och på en skriffeltava stod det "hellre en grogg för mycket än en för lite". Kan tänka mig att de ångrar när 50+arna är där och nyper tjejerna i rumpan. Därefter gick vi till Push och det var där alla försvann, så tappad är jag inte att de kunde försvinna på Skojarebacken så jag haffa tag i en tjej på toaletten på Push och tog detta kort på oss.



Idag fyller Reza år så ikväll blir det Bliss.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback