Pigg

När jag är trött så sover jag. Kanske låter som en självklarhet men jag menar att då lägger jag mig för kvällen. Idag somna jag vid halv fyra och nu är jag pigg och vaken.

Sista dagen jag jobba med Adam idag och så sa han en sak som gjorde att jag inte längre tycker om honom. Jag var inte crazzzzy i honom innan men han var okej. Du pratar Frölundagöterborgska. VAAAAA, DET GÖR JAG INTE ALLS! Det gör jag inte, jag lovar. Jag har bott här i två år, kanske två år för länge, men jag pratar Sisjögöteborgska alltså en göteborgska som inte utmärker sig. Inte frölundagöteborgska, Hisingsgöteborgska, Feskarebrödernagöteborgska eller jag har varit i Pars i en vecka så nu bryter jag på franska göteborgska. Men han bor i Partille tror jag och har tillbringat ett år i Karlstad så det är mer synd om honom än mig.

Hittat en pojkvän till mig,
sicken kille. Kärlek...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback