R.I.P

Mina skor gick sönder idag. Dragkedjan satt fast och jag drog som fan och sen dog skorna. Gör egentligen ingenting i med att de var rätt fula i ärlighetens namn och jag redan sett ut ett par nya skor. Gick iväg och köpte dom och kom hem och stirrade på Beckas skor som är snarlika med mycket snyggare. Vi köper ofta rätt lika skor, bara att mina är alltid fulare och hon har större storlek.

Förra sommaren brukade jag låna ett par skor som satt perfekt med två-tre raggsockar i. Ringde i alla fall till Bianco och la undan skorna för att på 12 minuter hinner man ingenstans. Skall hämta upp dom imorgon klockan tio då jobbet börjar men får väl jobba över lite. Nu är jag på jakt.efter snygga höstpartajskor nu när det börjar bli kallt. När jag och syster var på Zara så stirrade skorna på mig igen men Ellen sa att det så lite billiga ut och man endast kan ha dom med stuprörsjeans eller ett par av
dessa (mer smickrande får man leta efter), why not. Det är vad jag tycker om med Ellen hon är så himla fashion. Så frukantsvärt inne.

Kommentarer:
Postat av: att älska alex schulman

ashes to ashes, dust to dust.....



/Hiro


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback