Rude boy

Läser på flashback om artisen vars namn alla vet om som är anklagad över att ha misshandlat sin fru trots att hon förnekar det. Hon påstår att det är hennes panikångestattacker hon får när hon tänker på sina ätstörningar som gjorde att hon slog sig. Jag vet inte riktigt, men jag har och har i viss mån fortfarande har ångestattackar och ätstörningar och även om man ibland vill göra sig illa så slår man sig själv nog inte med något tungt i huvudet. Lite lättare att skära sig i armleden än att leta upp det tyngsta man har hemma och kasta upp den som om det vore en fotboll och nicka. Jag köper det inte och tror helt enkelt hon vill skydda sin man. Här är en kommentar på flashback som var lite smårolig:

Det här har ju onekligen lagt sordin över Emmas 40 års kalas, han behagar komma utspökad till Octopus ur Spiderman i sin vattentäta silverdräkt vilket borde vara åtalbart i sig. endast en drogpåverkad människa kan kombinera en sådan utstyrsel ihop med Fälldins gamla glasögon och för att fullborda galenskapen en liten hatt som täcker över den begynnande gubbflinten. Kommer han finnas kvar på festfixarnas listor i framtiden tro?



Kommentarer:
Postat av: Julia

papa dee? misshandlat Andrea?!?!??! what?!?!?!!!!



gud. För övrigt: HAHAHAHHA jag DOG av skratt, så jävla klockrent det du gjorde. HAHA hade kunnat göra exakt samma sak. jävlar vad ball du är.

Postat av: Christina

Hur fan vet alla om detta? Bor ja på en annan planet eller? Trodde inte ens att papa dee fanns längre... ??

2008-09-16 @ 06:42:26
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com
Postat av: thina

haha jag hade ingen aning om att det var mr papa. men nu vet jag!!!! gött for the info

2008-09-16 @ 08:32:18
URL: http://mittlivsomthina.blogg.se/
Postat av: anna braun

flashback är världens bästa forum så länge det inte står någonting om sig själv. men stor chans att det någonsin kommer göra det om mig jag är jhu ingen stjärna och kommer aldrig bli. men där har det stått om papa dee. elita hade en artikel om det på sin blogg och i hans frus blogg kan man läsa om det. men hon kallar det inte misshandel utan att det var hennes panikångestattack som gjorde att hon slog sig själv

2008-09-16 @ 16:29:55
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: anna braun

men läser ni hennes blogg www.andreastockholm.blogg.se det är juh uppenbart att han slagit gul och blå. försvarstal alabama. precis så en tjej som blivit slagen och vill försvara sin man skulle göra

2008-09-16 @ 18:31:48
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback