Snål vs. ekonomisk

Åhhh nu har vi haft mysmiddag jag, Ellen och mamma och suttit och pratar och skrattat óch INGET BRÅK, hallelujah! Vi pratade om mitt orginal till pappa och hans ekonomiska sida som han så fint kallar det. När hela familjen bodde i Sisjön hade vi en apelsinpressare som verkligen höll på att dö, den var i princip dödsförklarad för den hade började låta. Slängde pappa den? Nej, Använder han den nu? Ja. Men den låter juh? Inget som inte öronproppar klarar av.

Öronproppar!!!! Vi får köpa en apelsinpress åt honom eller ett paket öronproppar.

Nu kommer Färjan på Kanal5, kan bli hur patetiskt roligt som helst.


Kommentarer:
Postat av: Christina

Hej Anna panna!



asså han är pank.. det förklarar alla påminnelser på hans tele2 räkningar som dimper ner i min brevlåda, haha..

Jag fick faktiskt ett långt mejl igår så ja håller mej lite uppdaterad!

Vilken låt menade du förresten?



puss!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback