Thank you very much

Nu är jag sur. Går igenom kort från barndomen och jag var söt från 0 till 3 år. Sen har jag sett ut som fan....tills nu då hoho. Mamma påfund med 3cm lång lugg har förstört mitt liv. Lugg, lugg, lugg och ibland även pottfrilla. Inte konstigt att jag inte fick några "får jag chans på dig"-kort. Och hon säger alltid nej ditt hår skiftar inte grönt när man färgat håret från blont till brunt eller nej det hår se blont ut och inte gult. Men nu är mitt hår fint, hoppas jag.



Det var någon som sa att du måste nog köpa möbler det är ganska kul för det har gått ett år och allt jag fått upp på väggen är en spegel och en hylla.

Kommentarer:
Postat av: M

Du är lite lik Linda Rosing där. Är det ett medvetet val, eller bara slumpen?

2008-09-15 @ 18:42:14
Postat av: anna braun

haha nej jag tror ingen gör det medvetet


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback