Top notch

Hög klass på Kristallgalan i år igen. Jag borde på allvar bli tvrecensent. White trashtvrecensent med en touch av finkultur. Jag älskar att se dokusåpor och ibland försöker jag vara lite kulturell så jag är väl som varje svensk. Bara att de numera ratar fylla, sex och bråk i ett Big Brotherhus och hellre ser på avdankade kändisar som dansar. Jag förståååår ingenting, det går utför. Apropå white trash så kommer aldrig Sanna Bråding kunna göra comeback. Inte för hon har knarkat och åkte fast utan för hennes blogg visar hennes true colours....vitt slödder. Inte för att man trodde hon var en class act men hon våldtar juh svenska språket som alltid är väldigt eyyyy len.

Såg ni Özz Nûjens lilla "rösta på mig video" på Kristallgalan. HAHAHA....HAAAA. Nu skall jag inte göra något crazy eller roligt..... Jag tror honom. STOR CHANS!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback