God jul

Hade inställningen på att inte bli full och det fungera väl ett tag. Kvällens första problem var att jag inte hittade något presentpapper som det inte var tomtar på eller någon etikett att ha på så det var bara improvisera. Hittade till sist ett papper och tog en juletikett och strök över, voila.



Körde på hatt igår med och nu hatar jag mig själv. Jag hatar människor som har hattar för de skall vara speciella och vara några steg före i trender, typ 50 år men jag hade min i alla fall. Ellen frågade om det var temafest och sa att jag likna Charlie Chaplin och Amela sa what´s up med hattarna för jag var med i lördags med. Kände mig som Amelas plåster igår så jag vet inte riktigt hur jag känner för att gå ut på ett tag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback