What's cooking goodlooking



Hemma från bion och
den var dess värre inte alls så bra som jag hade förväntat och hoppats på. Biobesökets bästa var att han som satt bredvid oss verkligen låg över Daniel, stirrade på oss och flinade fult varendra gång vi sa något. Inte va tyst-minen utan vad pratar ni om-minen. Jag tror inte han var helt 100 men han somna till sist och då blev vi av med honom och jag kan inte klandra honom för att han inte kunde hålla ögonen öppna. Det fnns lite sevärda saker i filmen, härlig dekor, vackert fotografi, ljus OCH huvudrollsinnehavaren Matthew Goode som är något av det vackraste jag sett. Det är en sådan kille man vill gå på stupfull, han alltås inte jag, i Vegas så man kan lura med honom till ett äkta smaklöst bröllop med en Elvis som präst. Daniel tyckte däremot att han var lik Bob Saget men så är Daniel som han är.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback