YMCA

Åkte till Ullared idag. Inga bussar gick så jag charma med mig mamma dit. Hon har sagt att hon aldrig tänker sätta sin fot där men hon kunde inte säga nej till mig och mina hundögon (snarare jag dödar dig om du inte hänger med blicken). Köpte ett halvt kilo till henne till som tack och i med att jag hatar kantareller och höra hur de fräser i köket så tycker jag att jag var snäll. Köpt med mig massa krsfs och lite bra saker. Är nöjdast över min fjäderindiangrej man har runt huvudet. Den kommer användas flitigt....hemma. Har alltid velat ha en sådan sedan jag såg videon till YMCA (alla dansa dansen till låten på mellanstadiediscona och jag försökte jag med. Kan fortfarande inte den) när man var typ 5 år. Men nu har jag en och kan leka indian hemma.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback